AD_LIFE-MOMENTS_MOTHER-CHILD-PARC-NATURE_LARGE_2021

Forpliktet til mennesker

Vår misjon er å jobbe mot helse og velvære hver dag. Helsen til sart hud, ved å tilby dem pleieprodukter som i økende grad er tilpasset deres behov og ved å garantere total åpenhet.

Men også for våre ansatte, våre samarbeidsbønder, leverandørene våre og de fattigste og mest sårbare. Vi er overbevist om at fremgang og innovasjon ikke kan oppnås uten dyp respekt for mennesker.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FILLE_2021 1440x500

En offentlig stiftelse for samfunnstjeneste

A-DERMA er et Pierre Fabre-merke, en farmasøytisk gruppe eid av en stiftelse som er anerkjent som offentlig samfunnstjeneste, som gjennom langsiktige programmer bidrar til å gi verdens fattigste befolkninger bedre tilgang til kvalitetsmedisiner og omsorg. 

Dermed bidrar hvert A-DERMA-produkt som selges til disse hjelpeprogrammene, da vi donerer deler av omsetningen vår til Pierre FABRE Foundation. Dermed bidrar vi, så vel som våre forbrukere og helsepersonell, alle aktivt til at den mest underprivilegerte befolkningen har tilgang til helsetjenester, takket være Pierre Fabre Foundation. En fin måte å gi mening til forbruk. Hver gang vi bryr oss om en enkelt person, gjør vi verden til et bedre sted.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_EXOMEGA_2021 577x577

Å lage nyttige dermo-kosmetikk

Tilnærmingen "pasient i fokus" betyr å sette forbrukeren i hjertet av innovasjon for å se for seg morgendagens løsninger sammen. Forsikre oss at vi lager virkelig nyttige produkter, produkter som gjør en reell forskjell i hverdagen til de med sart hud. 
Hver ny utvikling initieres ved å lytte nøye til forbrukernes behov og ved en kontinuerlig dialog, som i dag tilrettelegges av de mange mulighetene digital teknologi gir. 

Et godt eksempel på et A-DERMA produkt som har kommet ut av arbeidet med "Pasienti fokus " er Exomega CONTROL mykgjørende spray: et ekspress mykgjørende pleieprodukt, som brukes under ett minutt, beregnet på å forbedre dagliglivet til hud som er tørr og utsatt for atopisk eksem takket være den praktiske og brukervennlige bruken av produktet innpakket i en kontinuerlig 360° diffusorspray.

Eczema Foundation

Eczema Foundation er en næringsdrivende stiftelse opprettet i 2004 av Pierre Fabre som svar på økningen i antall forskjellige typer eksem.
Oppgaven dens er å redusere byrden sykdommen gir pasienter ved å finansiere terapeutiske utdanningsprosjekter i mer enn 20 land.
Den er forpliktet til å jobbe sammen med pasientforeninger og helsepersonell for å kjempe mot terapeutisk feildiagnostisering av pasienter som altfor ofte er underprivilegert.
A-Derma er en mangeårig partner med Eczema Foundation, for å utvikle dermo-kosmetiske løsninger som i økende grad er tilpasset behovene til tørr hud utsatt for atopisk eksem, slik som EXOMEGA CONTROL. 

Lær mer om EXOMEGA CONTROL-serien

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FONDATION-ECZEMA_2021 577x577
AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_GII_2021 577x577

Åpenhet, en garanti for tillit

Fordi vi lytter til forbrukernes bekymringer, er vi i A-Derma helt transparente vedrørende sammensetningen av produktene våre. Hver av våre formler har den nøyaktige mengden av ingredienser som trengs, nøye utvalgt for å gi perfekt toleranse og effektivitet. Vi gjør sammensetningen av produktene våre lett tilgjengelig og forståelig. 
Å være transparent og engasjert er bra, å bevise det er bedre. Dette er grunnen til at gruppen vår har utviklet et spesifikt verktøy: Green Impact Index.
Hvilken rolle har dens? For å måle miljø- og samfunnspåvirkningen til produktene våre og dermed identifisere hvordan de kan optimalisere deres miljømessige og sosiale designprofil i en kontinuerlig forbedringsprosess. For oss, så vel som for våre forbrukere, gir Green Impact Index full åpenhet om produktene våre.

Green Impact Index forklart

Kamp mot avfall,
Hjelper de fattigste

Som en del av vår forpliktelse til sarts hud helse og velvære, donerer vi hos A-Derma alle produktene våre som ikke blir solgt og som fortsatt er egnet til bruk til veldedighet.
Dette er grunnen til at vi har inngått et partnerskap med Phenix, en fransk startup som utvikler innovative løsninger for å tilby et nytt liv til matvarer som ikke blir solgt og produkter som ikke er mat, til fordel for utsatte mennesker.

Tilbake til toppen